Ook morgen schijnt de zon.

Welkom op mijn weblog

Hallo en welkom op mijn weblog! De plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen van deze reis. Vanaf af nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden en via de kaart weet je altijd waar ik me bevind en waar ik ben geweest. Meer informatie over mezelf en de reis vind je in mijn profiel. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mailadres achter te laten in de rechter kolom. Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe en berichtje achter. Leuk dat je met me mee reist! Simon

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!