Ook morgen schijnt de zon.

Jolanda's (halve) zooltjes

De afgelopen weken heb ik nog wat wandelingen gemaakt. En iedere keer kom ik met blaren thuis. Langzaam aan moet dat minder worden om uiteindelijk de tocht te kunnen maken. Maar of dat gaat lukken betwijfel ik. Totdat ik bij Jolanda was. Jolanda heeft namelijk verstand van voeten! Ik had juist de dag ervoor een wandeling op zitten naar Schijndel, St. Michielsgestel, Vught en Boxtel. Mijn voeten voelde op het laatst alleen aan als een paar overrijpe watermeloenen. Jolanda bewonderde mijn kunstwerkjes en nadat ik haar ook over mijn plannen had verteld adviseerde ze me een paar halve inleg zooltjes, om uit te proberen. Ze wandelde zelf ook graag en was er zeer tevreden over. Niet goed, geld terug. Wat wil je nog meer? Dus afgelopen weekend eerst een wandeling gemaakt via Esch, Haaren, Oisterwijk en via de Kampina weer terug. En de wonderen zijn de wereld nog niet uit . . . geen blaren. Daarna een wandeling via St. Michielsgestel Den Bosch, met een bakkie koffie met Wilma onder de St Jan, via Vught weer naar huis. En opnieuw schadevrij. En als laatste hetzelfde weekend via de Kampina naar Oisterwijk, Spoordonk, Oirschot en Liempde weer naar huis. En verdomd, op een klein blaartje na, schadevrij. Er is weer hoop. Als dit zo blijft door gaan komt het helemaal goed. En Jolanda, beloofd is beloofd. Als ik de Camino kan uitlopen komt dit dankzij je geweldige (halve) zooltjes en steek ik een kaarsje voor je aan in Santiago.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!