Ook morgen schijnt de zon.

Moet lukken

Als het lopen net zo vlot gaat als het verspreiden van mijn voornemen dan moet het wel lukken. Het begint bekend te worden dat ik wil gaan lopen. Ik haar dat liever wat voor mezelf gehouden. Mijn bagage wordt zo te groot. (10 tot 14 kilo is meer dan voldoende zegt mijn handboek van het Genootschap van St. Jacobus) Ik zie wel. Ook een aantal spullen heb ik al gekocht, met name mijn rugzak. Ik kan gaan trainen, en dat lijkt me op zich al geweldig. De foto van de pelgrim op de site moet ik toch echt vervangen (voor wie hem gezien heeft) Da's niks, maar ik heb nog even niets anders.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!