Ook morgen schijnt de zon.

Fasten your seat belts and buckle up folks.

Dat zou de titel moeten zijn van mijn eerste verhaal hier. Maar Dankzij het geweldige internet in Australië geen verhalen dit keer maar is "hasta año proximo" tenminste van de eerste plek verdwenen.

Iedereen bedankt voor de felicitaties vandaag. TE GEK EN BEDANKT!!!

Omdat het internet zo goed is hier heb ik de melding van nieuwe foto's maar uitgezet anders wordt iedereen er een beetje gestoord van, ik wel in ieder geval. Maar er staan weer nieuwe foto's.

En vanuit een mooi Australië; WERK MET ZIN!????

Reacties

Reacties

Francis

meldingen gewoon aan laten staan, is een lichtpuntje elke dag :) en nog gefeliciteerd met je verjaardag! grt. Francis

otto

simon, nog van harte gefeliciteerd, ik was het heel eerlijk gezegd vergeten, maar dat komt omdat er op de kazerne geen taart stond !!!
groetjes, ook aan wilma

Mark

Proficiat en veel plezier daar nog even.

Steve (Aussie Tourism)

Great blog Simon! I liked it very much, great puctures and lots of laughs. I would like to contract you. I think you should publish your photos and stories. It would be a great benefit for Australia.

Please contact me at, steve@aussietourism.com.au

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!